Take Over- Dzięki tej umiejętności zawodnik może raz w meczu przejąć inicjatywę ( zawodnik pisze kontrę i jest ona zawsze akceptowana) Growth Adrenalin - Kiedy zawodnik użyje tego UM może napisać dodatkowego posta, który nie będzie skontrowany. x1(bez Finisherów i Sygnaturek) Smart Pin - Zawodnik używając tej umiejętności wykonuje sprytny pin i ma większą szanse na spinowanie rywala. x2 Fail Pin - Używając tą umiejętność zawodnik na 100% wyjdzie z pinu ! x1 Fail Sub. - Gdy się użyje te UM zawodnik wychodzi ze Suba. x1 Technical - Ta umiejętność pozwala na wykonania Sygnaturki lub finisher'a rywalowi bez kontry x1 , (można użyć dopiero po 8 poście sędziego) Swindler - Zawodnik, który tego używa może z faulować przeciwnika np: Kop w krocze , palce w oczy itd. x2 Super Fly - Pozwala na akcje wysokiego ryzyka bez kontry ( z drabiny, z narożnika itd.) x2
|