Shawn Michaels - 2011-04-24 22:31:25

Take Over- Dzięki tej umiejętności zawodnik może raz w meczu przejąć inicjatywę ( zawodnik pisze kontrę i jest ona zawsze akceptowana)
Growth Adrenalin - Kiedy zawodnik użyje tego UM może napisać dodatkowego posta, który nie będzie skontrowany. x1(bez Finisherów i Sygnaturek)
Smart Pin - Zawodnik używając tej umiejętności wykonuje sprytny pin i ma większą szanse na spinowanie rywala. x2
Fail Pin - Używając tą umiejętność zawodnik na 100% wyjdzie z pinu !  x1
Fail Sub. -  Gdy się użyje te UM zawodnik wychodzi ze Suba. x1
Technical - Ta umiejętność pozwala na wykonania Sygnaturki lub finisher'a rywalowi bez kontry x1 , (można użyć dopiero po 8 poście sędziego)
Swindler - Zawodnik, który tego używa może z faulować przeciwnika np: Kop w krocze , palce w oczy itd. x2
Super Fly - Pozwala na akcje wysokiego ryzyka bez kontry ( z drabiny, z narożnika itd.) x2

www.infuam.pun.pl www.marichuana.pun.pl www.mibmnst.pun.pl www.grascooby.pun.pl www.matin.pun.pl